Пошуковий запит: (<.>A=Кудикіна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Кудикіна Н. В. До проблеми збагачення методів наукового дослідження в галузі професійно-технічної освіти – конференційний метод [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_3
|
2. |
Кудикіна Н. В. Дефінітивний аналіз поняття "інтерактивний" у дослідженні проблеми інтерактивних форм і методів навчання української мови учнів початкових класів у школах із національної мовою викладання [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_19
|
3. |
Кудикіна Н. В. Методологічні засади дослідження проблеми лідерства в освіті [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_29
|
4. |
Кудикіна Н. В. Обґрунтування методики формування професійного інтересу майбутніх кваліфікованих робітників аграрного виробництва [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна, Л. В. Романенко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_4_11
|
5. |
Кудикіна Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 1. - С. 20-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_1_4
|
6. |
Кудикіна Н. В. Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна, К. А. Романенко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2016_2_16
|
7. |
Кохно Т. Н. Зміст навчання літературного читання у 5 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин (проект навчальної програми) [Електронний ресурс] / Т. Н. Кохно, Н. В. Кудикіна, О. М. Петрук, Т. П. Хорошковська, Н. І. Яновицька // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 207-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_20
|
8. |
Кудикіна Н. Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Кудикіна, Н. Яновицька, Т. Кохно, Т. Хорошковська. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_18
|
9. |
Кудикіна Н. Моральні відношення в контексті формування соціально-культурної компетентності учнів засобами літератури [Електронний ресурс] / Н. Кудикіна // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9. - С. 106-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_9_13
|
10. |
Кудикіна Н. Характеристика пізнавального інструментарію проблеми громадянського виховання особистості: понятійно-категоріальний аспект [Електронний ресурс] / Н. Кудикіна // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 2. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_2_26
|
11. |
Кудикіна Н. В. Теоретичні засади впровадження навчальних веб-квестів у процес підготовки майбутніх фахівців освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна, О. В. Тимченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 74. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_74_19
|
12. |
Кудикіна Н. В. Особливості музейної педагогіки як інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна, Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 1. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_1_8 Загальні тенденції розвитку українського суспільства актуалізували проблему педагогічних інновацій у дошкільній освіті. Її розробленість спирається на загальнодержавні документи про інновації та інноваційну діяльність і керівні документи в освіті, зокрема наказ Міністерства освіти і науки України "Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності". До педагогічних інновацій у закладах дошкільної освіти належить створення музеїв та педагогічна діяльність у цьому специфічному освітньому середовищі. Загальні положення про державну музейну політику відображає Закон України "Про музеї та музейну справу". Загалом у нашій країні робота музеїв, оскільки вона спрямована на збереження та інтерпретацію культурної народної спадщини, сприяє соціальній адаптації та національній ідентифікації особистості, є цінним фактором організації вільного часу та виховної роботи з дітьми, має велике соціально-культурне значення. У результаті проведеного дослідження з'ясовано, що музейна педагогіка в дошкільній освіті - це галузь педагогічної науки і практична освітня діяльність, що зорієнтована на навчання, виховання, розвиток та передавання культурного досвіду дітям дошкільного віку в умовах музейного середовища. У контексті інноваційних процесів в освіті музейну педагогіку розглядаємо як цілеспрямоване, систематичне та послідовне впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти оригінальної організації освітнього середовища і на цьому тлі використання новаторських способів та прийомів педагогічної діяльності, що охоплюють цілісний освітній процес від визначення його мети до одержання очікуваних результатів. Вивчено й охарактеризовано вплив вікових і психологічних особливостей дошкільників на розташування музею та окремих його експозицій, способи презентації експонатів, визначення завдань освітньої діяльності, наповнення музейного середовища конкретними музейними предметами; обгрунтовано доцільність використання ігрових технологій у процесі роботи з дошкільниками в музейному середовищі; здійснено моделювання структури ігрових технологій музейної роботи. ігрові технології в музейній педагогіці спираються на діяльнісний та інші наукові підходи. Доведено, що гра за своєю структурою є складною діяльністю, тому використання ігрових технологій у роботі музею в дошкільній освіті здійснюється через забезпечення повноцінного функціонування її розгорнутої структури у складі мотиваційно-цільового, змістового, процесуально-операційного, контрольно-оцінного та результативного компонентів.
|
13. |
Кудикіна Н. Методичний супровід упровадження коміксів в освіту дітей старшого дошкільного віку та учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Кудикіна, Н. Руденко, Л. Романенко // Імідж сучасного педагога. - 2023. - № 6. - С. 136-143.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 611 днів
|